Kdo jsem

Chcete si udělat jasno v tom, kde a jak se prezentovat?

Poradím vám, jak oslovit a zaujmout zákazníky, aby od vás opakovaně nakupovali, protože marketingovým strategiím a komunikaci se věnuji už pěknou řádku let.

Prezentace

Už nezaváháte, jestli máte být aktivní na Facebooku nebo to radši zkusit na LinkedIn. Budete vědět, s kým se vám vyplatí navázat spolupráci, a snadno najdete alternativu za zrušený veletrh.

Znám totiž marketing z pohledu firem i agentur. Pracovala jsem v marketingových odděleních vydavatelství a byla i interním markeťákem, který zajistí komunikaci ve firmě. Se mnou nebudete vyhazovat prostředky na propagaci v neefektivních kampaních. Nedovolím vám to!

Ukážu vám, jak jednoduše komunikovat, aby vaše firma rostla.

let praxe v marketingové komunikaci B2B

klientů, kteří už umí skvěle komunikovat

sledujících na sociální síti LinkedIn

Díky mému širokému záběru, kdy jsem začínala jako grafik a podílela se i na inzertních projektech, pak organizovala eventy a spolupracovala s médii, vám poradím, jaká on-line či off-line forma komunikace je pro vás ideální. Doporučím vám, jaká média vám pomohou v propagaci, a do čeho se raději nepouštět.

O mého působení v Omega CZ (pekařské stroje) jsem se specializovala na B2B marketing, později jsem v projektu agentury CzechTrade zrealizovala více než 120 veletržních zahraničních účastí, z toho některé s desítkami exportních firem na společné české expozici.

Ráda se zapojuji do i firemního dění jako marketingová manažerka / ředitelka, abych vybudovala marketingový tým, postavila strategii a komunikační plán či nastavila brand building.

V B2B marketingu jsem se našla a od roku 2013 předávám i své zkušenosti vám – konzultuji, školím, stavím marketingové strategie pro malé a střední firmy. Mojí specializací a vášní je B2B marketing aneb hezky česky — komunikace na průmyslových trzích. 

Lucie Zaki a průmysl

Pomáhám malým a středním firmám.
Strategicky a lidsky.

Co si o marketingu myslím

Poslechněte si, jak vidím strategický  přístup k marketingu

S Martinem Hurychem probíráme v jednom z dílů jeho podcastu ZÁŽEH následující otázky:

🔸 Jak dělat strategický marketing v malé/střední firmě?

🔸 Jak začít s budováním brandu malé/střední firmy?

🔸 Jak správně vybrat komunikační kanály?

🔸 Jak vystoupit z řady a být pro klienty zajímavý?

🔸 Patří příspěvky ze soukromí na LinkedIn?

Kde mne ještě můžete slyšet nebo vidět?

Díl podcastu VŠE O PRŮMYSLU s Lukášem Smelíkem. (43 minut)

Díl podcastu SALESBOOSTER: Sales a B2B marketing. (23 minut)

Podcast BUDUJ ZNAČKU: 5 expertů marketingu. (29 minut)

Potkáme se online nebo u kávy

Díky době “lockdownové” jsem s vámi začala konzultovat i na dálku z mé pracovny a rozšířila si nakonec klientelu až do Itálie. 🌎
Ovšem mám moc ráda kavárny  a osobní setkání, proto se mnoho mých schůzek odehrává u kávy.

Jestli jste na LinkedIn, propojme se. Můžete se ode mne dozvědět nějaké to marketingové moudro a rovnou ho použít v praxi.

Domluvte si se mnou nezávaznou on-line schůzku a zjistěte, jak můžete vylepšit své marketingové aktivity ještě dnes. Nebo zajdeme na kávu?

Lucie Zaki

Působím také jako

mentorka
Impact Hub

expertka projektu
DoToho